Inddrivelse

Kredinor er en inkassovirksomhed med moderne løsninger inden for betalingsopfølgning. Vi tilbyder enkle løsninger til slutkunden, der giver hurtig betaling og høj kundetilfredshed. Til kunder tilbyder vi løsninger, der giver et problemfrit flow, fuld kontrol over kunderne og pengene hurtigere ind på kontoen. Du får frigjort tid; vi bidrager til den gode kundeoplevelse.

Specialist til inkasso – inden for forskellige brancher

Kredinor har omfattende erfaring med opfølgning på ubetalte fordringer og kundeservicetjenester inden for flere brancher. Vi har specialister inden for blandt andet forsyning, bank, forbrugslån, e-handel, streamingtjenester, og telekommunikation. Vores moderne løsninger er sat op, så kunderne kan betale hurtigt og nemt. Vi fokuserer på at sikre en høj løsningsgrad, samtidig med at vi sikrer, at dine kunder får en god kundeoplevelse.

Inddrivelse bør betragtes som en frisk råvare

Vores erfaring er, at jo tidligere en fordring sendes til inddrivelse efter forfaldsdatoen og eventuel påmindelse, desto hurtigere betaler kunden. Hvis kravet bliver ældre, tager inddrivelsesprocessen længere tid. Opfølgning på ældre gæld er kort sagt meget mere krævende og kan i værste fald ende med et tab. Vi følger op på både nye og ældre fordringer, og over tid løser vi de fleste sager.

Oversigt og kontrol over egne kunder

Som Klient har du nem adgang til information om status i alle sager, vi arbejder med, via en integration eller Kredinor Online.

En stor kundedatabase

Vi håndterer alt fra enkeltopgaver fra små virksomheder til virksomheder med høj kompleksitet og stor kundevolumen og sager. Det betyder, at Kredinor har en omfattende kundedatabase med information. Vores analytikere kan gå i dybden med din kundeportefølje. Her kan vi beregne sandsynligheden for, at kunden betaler relativt præcist – og hvilke foranstaltninger der bidrager til den hurtigst mulige tilbagebetaling.

Kundevenlige løsninger

Gennem ”Min Sag” får slutkunderne nem adgang til al den information de har brug for, for at få overblik og betalingsoplysninger. Her kan de sikkert sende beskeder, se opdateret saldo, oprette afdragsordninger og betale skyldigt beløb. Hvis de har brug for at tale med nogen, er vores kunderådgivere også tilgængelige på telefonen.

Langtidsopfølgning af inkasso giver bedre resultater

Nogle gange kan det ikke undgås, at fordringer bliver ældre og skal håndteres over længere tid. Vores efterfølgende og vedvarende opfølgning sikrer effektiv og god opfølgning af disse kunder. Over tid vil de fleste med ubetalt gæld komme i en bedre økonomisk situation, der gør dem i stand til at betale. Disse indbetalinger styrker resultatet hos dig som Klient.

Fuld adgang til inkassotjenester i udlandet

Kredinor har en egen afdeling, der følger op på inkasso i udlandet, og vi kan tage opgaver hvor som helst i verden gennem vores samarbejdspartnere. Som Klient kan du være tryg ved, at opgaverne bliver behandlet professionelt og effektivt.

Læs mere om vores løsninger: