Vores erfaring (og sund fornuft) viser med al tydelighed, at hvis du vil have dine udestående fordringer betalt hurtigt og uden omkostninger, så skal du være effektiv og konsekvent i din rykkeprocedure.
Jo længere tid der går fra forfaldsdato til debitor rykkes, desto sværere og dyrere bliver det at få pengene hjem, fordi debitors betalingsvilje og/eller betalingsevne typisk bliver dårligere som tiden går.
Derfor skal du overlade den sidste rykker til os. Vi sender den til tiden, og vi sender automatisk sagen til inkasso, hvis vi mod forventning ikke modtager betaling inden for fristen på 10 dage.
Vores løsning er fleksibel, for der er naturligvis forskel på dine kunder. Du bestemmer derfor selv, hvem der skal overlades til os straks efter forfaldsdato og hvem du selv ønsker at sende første (eller flere) rykkerskrivelse til, inden vi tager over.
Det er faktisk i vores interesse, at du har den optimale rykkerprocedure, fordi det også øger vores mulighed for at hjælpe dig i et eventuelt inkassoforløb.
Rykkerservice er ganske enkelt en effektiv rykkerprocedure med høj betalingsrate – og med minimal administration. Lovgivningen stiller strenge krav til rykker med varsel om inkasso, og det har økonomiske konsekvenser at overse noget. Rykkerservice sikrer, at du opfylder alle lovkrav, så du ikke får ubehagelige overraskelser.
Kredinor har analyseret de seneste 1.000 inkassosager, som vi har gennemført for byggesagkyndige og autoriserede under Eftersynsordningen, og resultaterne er meget imponerende.
Det er de færreste virksomheder, der kan fejre 150 års fødselsdag – og lidt pudsigt at Kredinor kan gøre det efter kun 3½ år i Danmark. Det skyldes Kredinors køb af Købmandstandens Inkasso Service A/S, hvis rødder strækker sig 150 år tilbage til den 2. november 1870.
Hos Kredinor er vi klar! Vi er allerede i gang på de to områder, hvor Skatteministeren indtil videre har iværksat privat inkasso.