Har du betalt, men får alligevel et brev?

Hvis du allerede har betalt, og fortsat modtager brev fra os beklager vi selvfølgelig meget. Selv med de bedste systemer og rutiner sker det at et brev sendes ud ved en fejltagelse.

Hvorfor får jeg et brev når jeg har betalt?

Krydsende korrespondance er den hyppigste årsag til at du modtager et brev efter du har betalt. Vi kan have sendt et brev til dig samme dag som du betaler.

Hvis du har modtaget en rykker på et restbeløb, så kan årsagen være at du har betalt for sent. Der kan være påløbet flere omkostninger i sagen.

Vil du være sikker på at alt er i orden?

Du kan sende os en betalingskvittering via Min side for at forsikre dig om at betalingen er i orden. Log dig ind på Min side og upload et skærmbillede fra din netbank med din betaling eller læg et billede op med en kvittering som pdf. Vi kontrollerer betalingsinformationen med vores kunde og vender tilbage til dig.

Gyldig kvittering på betaling skal indeholde følgende:

  • Beløbet som er betalt
  • Dato for indbetaling
  • Indbetalingsoplysning (f.eks. kontonummer, FIK nr. e. lign)
  • Kontonummeret der er betalt fra

Kontaktinfo

Telefon   +45 33 64 64 50

Åbningstider på telefon

Mandag - Torsdag kl. 09:00 - 16:00
Fredag kl. 9.00-15.00

e-mail   kredinor@kredinor.dk